2013-01-06

nyårslöften

I fredags var det nästan fullbokat på spinningen kl 16,30. Det händer typ aldrig. Och jag tror att fyra av klassens deltagare behövde hjälp med cyklarna... vilket säger mig "spinning för första gången ever". Vi log lite menande mot varandra, Erica och jag, vi är ju liksom stammisar va'!? :) Men vi har ju alla varit där, ni vet nyårslöftet om ett hälsosammare år med mer träning. Januari måste vara en hektisk månad för alla träningsanläggningar och gym. Kanske är januari för dem det som bokrean och julhandeln är för bokhandeln?

Vi lovade inget på nyårsnatten, inga förhastade löften i champagnedimman... Men under den här första veckan i januari har jag lovat mig själv en hel del. Både svåra och enkla saker. Stort och smått. Och det känns helt rätt i magen. Nu ska jag bara se till att det blir verklighet också. Den lilla detaljen liksom. Wish me luck!

1 kommentar:

ElisabethT sa...

Klart du fixar vad det nu är du har tänkt göra.
Gör saker som Du kan påverka.
Kram