2013-01-10

en plan för 2013

Det kliar i mina fingrar! Jag vill pyssla, skapa och fixa. Anything! Everything! Men jag vet inte hur eller vad, eller i vilken ände jag ska börja... :) Typiskt mig kanske. Jag tänker att jag ska fixa lite och så börjar jag överallt samtidigt, drar i olika trådar och prylar... och vips så har jag skapat kaos all over. Vad jag behöver är en plan. En lista att checka av efter hand. Och även fylla på efter hand, det lär ju komma en del nya idéer under året... Vi snackar inredning, pyssel, handarbete, matlagning - stor och smått. Roliga måbra-grejer helt enkelt. Hm, ok. Men en lista alltså. En kreativ plan för 2013. Comin' up!

2 kommentarer:

ElisabethT sa...

Spännande! vill gärna läsa listan.
Det är lätt att dra iväg och då kanske inte allt blir gjort..
Kram

Monica sa...

Det är sådant jag också mår bra av! Plan är alltid bra att ha. :)