2012-05-15

bikini + sneakers = iPhone4s

Gissa om mina lår och ljumskar protesterade idag när jag klättrade upp på spinningcykeln? Det gjorde ont både här och där. Men när man väl kör igång så går det som en dans :) ett bra pass med Eva idag, och extra kul såklart när Erica är med. Då blir det inte bara träning utan lite tjejsnack och skratt också. © Det gillar jag.

Igår skulle vi (jag & Marcus) åka och köpa födelsedagspresent till mig... jag hade önskat mig en ny bikini och ett par ascoola sneakers som jag sett på Stadium. Fullständig katastrof! Efter att ha provat 2 olika överdelar var jag gråtfärdig, och när de sedan inte hade skorna i min storlek - ja då var det liksom inte läge att fortsätta. Sur är bara förnamnet. Och ilsken. Lite ledsen också faktiskt när jag tänker efter. Det kändes ju som att det var mina bröst det var fel på och inte bikiniöverdelarna. I detta tillstånd ångade jag ut ur butiken och var väl sådär lagom snäll och trevlig mot stackars Marcus som inte hade gjort något fel alls. (Jag har bett om ursäkt och sagt förlåt!) Vi ramlade in på Telenorbutiken istället, och helt plötsligt var mitt mobilabonnemang förlängt och där stod jag med en sprillans ny mobiltelefon i påsen. En iPhone 4s. Bara sådär. Plåster på bikini- och sneakerssåren. Nej jag vet inte. Men en kul pryl. Och galet mycket bättre än min ganska så uttjänta iPhone3 som jag haft i nästan två år. :) Bikini får jag kolla på en annan gång igen. Och i någon annan modell kanske... som passar min kropp bättre.

1 kommentar:

ElisabethT sa...

vilken del av kroppen skyler du med en iPhone4s? ;O)

Jag förstår hur du känner med bikini..mitt förslag är en riktig affär som kan detta med kvinnokroppar. Ja, det är lite dyrare men f*n så bra det sitter. Jag är sjukt nöjd med den jag köpte för två tre år sen.
Change gick jag till.

Kram